PropertyValue
foaf:familyName
  • Lampinen
foaf:firstName
  • Maija
?:memberOf
foaf:name
  • Maija Lampinen
foaf:plan
  • Työskentelen yliopistopedagogisena asiantuntijana Aalto ELEC:ssä (LES ELEC), jossa kuulun myös Opetuksen laatutoimikuntaan (OpLaa). Yliopistotasolla suunnittelen ja toteutan yliopistopedagogisia koulutuksia yhdessä eri koulujen pedagogisten asiantuntijoiden kanssa. 

     

    Julkaisuja

    Lampinen, M. (toim.) (2013). Opettajan muuttuvat roolit - yhdessä yhteisölliseen opetuksen kehittämiseen. Aalto-yliopisto, Tutkimuksen ja opetuksen strateginen tuki (TOST). http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-60-5515-2

    Hirsto, L., Lampinen, M. & Syrjäkari, M. (2013). Learning outcomes of university lecturers from a process-oriented university pedagogical course. TRAMES – A Journal of the Humanities and Social Sciences, 17(4), 347–365.http://www.kirj.ee/23009/

    Kettula, K., Lampinen, M. Fan, F. & Jiang, D. (2013). Chinese university teachers' experiences of a Finnish university pedagogical workshop. TRAMES – A Journal of the Humanities and Social Sciences, 17(4), 367–382. http://www.kirj.ee/23009/

    Esityksiä konferensseissa

    Hirsto, L., Lampinen, M. & Syrjäkari, M. (2013) Tutoring Long-term Learning Groups in Pedagogical Education of University Teachers: Lessons Learned. ECER (European Conference on Educational Research), Istanbul, Turkki.

    Hirsto, L., Lampinen, M. & Syrjäkari, M. (2013) Viewpoints to the learning paths of university teachers during long-term process-orientated university pedagogical course. Higher education – higher level learning? -konferenssi, 23–25.1.2013, Tallinna, Viro

    Vahtikari, K., Kiviluoma, P., Lähteenmäki, A. & Lampinen, M. (2013) Experiences and insights into tutoring and assessment on interdisciplinary project-based learning, SEFI (European society for Engineering Education) -konferenssi, Leuven, Belgia.

    Kettula, K., Ainamo, A., Lampinen, M., Fan, F. and Jiang, D. (2013) International and Inter-university Pedagogical Courses:
    Reflecting on Two Years of Chinese-Finnish Collaboration. The First International Symposium on Pedagogical Research 14.-15.11.2013. Shanghai, China.

    Hirsto, L., Syrjäkari, M. & Lampinen, M. (2012) How university teachers as teacher students define and discern good university-teachership as the basis for their studies? Esitys pidetty EARLI (European Association for Research on Learning and Instruction) SIG 11 Teaching and Teacher Education-konferenssissa 13.-15.6.2012. Bergen, Norja.

    Hirsto, L., Syrjäkari, M. & Lampinen, M. (2012) Teacher students’ perceptions and expectations on tutoring in long-term collaborative learning-groups. ECER (European Conference on Educational Research)

    Syrjäkari, M., Hirsto, L. & Lampinen, M. (2012). Ohjaus pitkäkestoisessa yhteisöllisessä oppimisprosessissa. Esitys pidetty Opintori 2012 -seminaarissa, Oulu, Suomi.

     

    (en)
rdf:type
foaf:workInfoHomepage